Eind februari hebben wij jullie geïnformeerd over de aanleg van het nieuwe kunstgrasveld. In de periode daarna is het plan door de gemeente verder in overleg met ons uitgewerkt en heeft de gemeente een aanbesteding gehouden waarna er een aannemer is geselecteerd. In de afgelopen weken hebben de gemeente en de aannemer het plan tot uitvoering verder voorbereidt en gaat de aannemer a.s. maandag 1 juni starten met de werkzaamheden. Als alles volgens planning verloopt zal het nieuwe veld begin augustus al kunnen worden opgeleverd zodat eind augustus de eerste trainingen voor het nieuwe seizoen op de nieuwe grasmat kunnen plaatsvinden.
Even wat praktische zaken voor in de aankomende periode. Om veld 4 komen bouwhekken te staan waarmee het ‘bouwterrein’ wordt gescheiden van de omgeving. Het is ten strengste verboden om het terrein te betreden. Het aangrenzende natuurgrasveld (veld 3) zal in deze periode door de gemeente eveneens in onderhoud worden genomen. De werkzaamheden zullen op maandag t/m vrijdag van 7.00 – 16.00 u plaatsvinden. Tijdens de aanleg van het veld zal er veel aan- en afvoer van grondwerk en materialen plaatsvinden. Hiervoor gebruikt men groot materieel zoals trekkers met opleggers die vanaf het parkeerterrein naar ons terrein zullen rijden en weer terug. Op het moment dat er veel transportbewegingen zullen plaatsvinden worden er i.v.m. de veiligheid door de aannemer op diverse plaatsen verkeersregelaars ingezet. Het verzoek is om de aanwijzingen van de verkeersregelaars op te volgen.
