Door de overwinning van afgelopen zaterdag en het puntverlies van de concurrentie, heeft het eerste elftal van Graaf Willem zich geplaatst voor de nacompetitie om een plek in de eerste klasse.
Er is één plek beschikbaar, en daar strijden 8 ploegen om in een knock-out competitietje.
Zaterdag aanstaande (30 mei) speelt ons eerste uit tegen HVC’ 10, toevallig ook de tegenstander van afgelopen zaterdag.
De wedstrijd begint om14.30 op het terrein aan de Rondgang in Hoek van Holland. Komt onze mannen steunen en ze aanmoedigen langs de lijn!