Afgelopen maandag, tweede pinksterdag, vond op GW weer de jaarlijkse familiedag plaats. Dit jaar in een vernieuwd jasje, met als mooi resultaat maar liefst 22 enthousiaste teams aan de start van het informele toernooi. Het was een gezellige drukte van jewelste!
Dankzij de vele prachtige prijzen van onze fantastische sponsoren – grote dank daarvoor! – én het heerlijke zonnetje (oké, af en toe misschien nét iets te warm) kunnen we terugkijken op een bijzonder geslaagde dag.
We kijken nu al uit naar volgend jaar!